သာ၀တၳိၿမိဳ႕နဲ႔ မိုင္ေပါင္းမ်ားစြာေ၀းကြာတဲ့ ဗာရာဏသီၿမိဳ႕ကေန လွည္းငါးရာအျပည့္ အထည္အလိပ္ေတြ တင္ၿပီး သာ၀တၳိၿမိဳ႕ရဲ႕ ခုနစ္ရက္ၾကာ က်င္းပတဲ့ နကၡတ္သဘင္ပြဲမွာ ေရာင္း၀ယ္ေဖာက္ကားဖို႔ ထြက္လာခဲ့တာပါ။
သာ၀တၳိၿမိဳ႕ေရာက္လုနီး....ျမစ္တစ္ခုနားအေရာက္မွာေတာ့ မနက္ျဖန္မွ သာ၀တၳိဘက္ ကူးမယ္ဆိုၿပီး ျမစ္ကမ္းအနီးမွာ လွည္းေတြခၽြတ္၊ လွည္း၀ိုင္းဖြဲ႕ၿပီး တစ္ညတာ စခန္းခ် နားေနခဲ့ပါတယ္။
ညေရာက္ေတာ့ မေမွ်ာ္လင့္ဘဲ မိုးႀကီးသည္းထန္စြာ ရြာသြန္းလိုက္တဲ့အတြက္ ျမစ္ေရတရၾကမ္း စီးဆင္းၿပီး ျမစ္ေရႀကီး၊ ျမစ္ေရလွ်ံသြားခဲ့ပါတယ္။
ခုနစ္ရက္လံုးလံုး ေရမက်တဲ့အတြက္ သာ၀တၳိဘက္ ကူးမရျဖစ္သြားပါတယ္။ ခုနစ္ရက္လြန္လို႔ ျမစ္ေရလည္း ကူးလို႔ရေရာ၊ သာ၀တၳိၿမိဳ႕က နကၡတ္သဘင္ပြဲလည္း ၿပီးေရာဆိုေတာ့ ကုန္သည္ႀကီးမွာ အခက္ေတြ႕ေတာ့တယ္။
ထြက္လာခဲ့တဲ့ ခရီးက ေ၀းလံလြန္းလွတဲ့အတြက္ အထည္အလိပ္ေတြ ျပန္သယ္သြားရင္ အျပန္ခရီးမွာ အခ်ိန္လည္းၾကာ၊ လူလည္း ပန္း၊ စရိတ္လည္း ေထာင္း မွာမို႔ ဗာရာဏသီ မျပန္ေတာ့ဘဲ ဒီလွည္း၀ိုင္းမွာပဲ စခန္းခ်ေနထိုင္ရင္း အထည္ေတြ တျဖည္းျဖည္း ကုန္ေအာင္ေရာင္းေတာ့မယ္၊ ေႏြေရာ၊ မိုးေရာ၊ ေဆာင္းေရာ ဒီေနရာမွာပဲ ေနေတာ့မယ္၊ တစ္ႏွစ္လံုး ဒီမွာေန၊ ဒီမွာစီးပြားေရးလုပ္ၿပီးမွ ဗာရာဏသီျပန္ေတာ့မယ္လို႔ ကုန္သည္ႀကီးက ဆံုးျဖတ္လိုက္ပါတယ္။
အဲဒီလို ဆံုးျဖတ္လိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာ ျမတ္စြာဘုရားရွင္က သာ၀တၳိၿမိဳ႕တြင္းမွာ ဆြမ္းခံႂကြေနပါတယ္။
ကုန္သည္ႀကီးရဲ႕ စိတ္အၾကံကို သိေတာ္မူတဲ့ အတြက္ ျမတ္စြာဘုရားရွင္က ျပံဳးေတာ္မူပါတယ္။ ေနာက္ထပ္ခုနစ္ရက္သာ အသက္ရွင္ရေတာ့မယ့္သူက တစ္ႏွစ္လံုး သာ၀တၳိမွာေနဖို႔ ၾကံစည္ေနပါလား ဆိုတဲ့ အသိနဲ႔ ျပံဳးေတာ္မူျခင္းပါပဲ။
ျပံဳးရျခင္းအေၾကာင္း အရွင္အာနႏၵာကို ေျပာျပေတာ့ အရွင္အာနႏၵာက ျမတ္စြာဘုရားထံ ခြင့္ပန္ၿပီး ကုန္သည္ၾကီးရွိရာ လွည္း၀ိုင္းကို ဆြမ္းခံႂကြေတာ္မူပါတယ္။
ဆြမ္ေလာင္းလာတဲ့ ကုန္သည္ႀကီးကို အသက္ရဲ႕ အႏၱရာယ္ ဆိုတာ သိဖို႔မလြယ္ေၾကာင္း၊ အခ်ိန္မေရြး၊ ေနရာမေရြးမွာ အရြယ္မေရြး ေသသြားႏိုင္တဲ့အတြက္ မေသခင္ ကိုယ္ပိုင္တဲ့ ေလာေလာလပ္လပ္ အခ်ိန္ပိုင္းကေလးမွာ ဒါန၊ သီလ၊ သမထ၊ ၀ိပႆနာဆိုတဲ့ အပၸမာဒ လုပ္ငန္းႀကီးေလးရပ္ကို မေမ့မေလ်ာ့ ျပဳသင့္ေၾကာင္း အရွင္အာနႏၵာက မိန္႔ၾကားေတာ္မူပါတယ္။
ေနာက္ခုနစ္ရက္ျပည့္ရင္ ဘ၀တစ္ပါး ေျပာင္းသြားရမယ္လို႔ ျမတ္စြာဘုရားမိန္႔ေတာ္မူေၾကာင္း ကိုပါ ေျပာျပလိုက္တဲ့အတြက္ ကုန္သည္ႀကီးခမ်ာ သတိသံေ၀ဂ အႀကီးအက်ယ္ ရသြားပါတယ္။ ကိုယ့္ရဲ႕ ေသျခင္းတရားကို ကိုယ့္ရဲ႕ အနီးအနားမွာ ေတြ႕ျမင္လိုက္ရေတာ့ သတိသံေ၀ဂ အားေကာင္းသြားပါတယ္။
ေသျခင္းတရားေၾကာင့္ အင္အားႀကီးမားစြာ ျဖစ္ထြန္းတဲ့ သတိသံေ၀ဂကို အေျခခံၿပီး ကုန္သည္ႀကီးဟာ အပၸမာဒလုပ္ငန္းႀကီး ေလးရပ္ကို ေျခလွမ္းသြက္သြက္ အရွိန္ျပင္းျပင္း ျပဳလုပ္အားထုတ္ပါတယ္။
ဘုရားအမွဴးရွိတဲ့ သံဃာေတာ္ေတြကို ခုနစ္ရက္တုိင္တိုင္ ဆြမ္းအလွဴေတြေပး၊ သီလေတြ ေဆာက္တည္က်င့္သံုး၊ သမထ၊ ၀ိပႆနာ၊ ဘာ၀နာတရားေတြပြားမ်ားနဲ႔ အပၸမာဒလုပ္ငန္းႀကီး ေလးရပ္ကို ဇယ္ဆက္သလို အကြက္ေစ့ေစ့ အားထုတ္လိုက္တာ ခုနစ္ရက္ျပည့္တဲ့ေန႔မွာ ေသာတာပန္ အရိယာပုဂၢိဳလ္ ျဖစ္သြားခဲ့ပါတယ္။
အသိဉာဏ္ကင္းမဲ့တဲ့ ပုဂၢိဳလ္ေတြဟာ အခ်ိန္မေရြး၊ ေနရာမေရြးမွာ အရြယ္မေရြး ေသသြားႏိုင္တယ္ဆိုတဲ့ အသက္ရဲ႕ အႏၱရာယ္ကို မသိမျမင္ မဆင္ျခင္ႏိုင္တဲ့ အတြက္.....
ဒီေနရာပဲ မိုးေလးလပတ္လံုးေနမယ္။ ဒီေနရာမွာပဲ ေဆာင္းေလးလပတ္လံုး ေနမယ္။ ဒီေနရာမွာပဲ ေႏြေလးလပတ္လံုး ေနမယ္။ ဒီေနရာမွာပဲ တစ္ႏွစ္ပတ္လံုး ေနမယ္လို႔ လြဲမွားစြာ ၾကံစည္ ဆံုးျဖတ္တတ္ၾကပါတယ္။
အဲဒီ ျမတ္စြာဘုရားတရားကို နာၾကားရင္ သတိပ႒ာန္ ၀ိပႆနာတရား ပြားမ်ားအားထုတ္လိုက္လို႔ ေသာတာပန္ျဖစ္သြားခဲ့တာပါ။
တရားအဆံုး ေသာတာပန္ျဖစ္ၿပီးတဲ့ေနာက္ ျမတ္စြာဘုရားနဲ႔ သံဃာေတာ္ေတြကို လုိက္ပို႔ၿပီး လွည္း၀ိုင္းကိုယ့္ေနရာကိုယ္ျပန္အေရာက္ ေခါင္းမူးတယ္ဆိုၿပီး အိပ္ရာေပၚ လွဲအိပ္လိုက္တာ လွဲအိပ္ေနရင္နဲ႔ပဲ ဘ၀တစ္ပါး ေျပာင္းသြားခဲ့ပါတယ္။
အပၸမာဒလုပ္ငန္းေတြကို ျပည့္စံုၿပီးေျမာက္ေအာင္ အားထုတ္လုပ္ေဆာင္ႏိုင္ခဲ့တဲ့အတြက္ ေသလြန္တဲ့အခါ တုသိတာနတ္ျပည္ကို လားေရာက္ခဲ့ရပါတယ္။
တုသိတာနတ္ျပည္ေရာက္ရတဲ့ ေလာကီအက်ိဳး၊ ေသာတာပန္ျဖစ္ရတဲ့ ေလာကုတၱရာအက်ိဳးေတြဟာ
ေသျခင္းတရားကို အနီးကပ္ သတိရလို္က္မိျခင္းရဲ႕ အက်ိဳးတရားပါပဲ။
ခုနစ္ရက္ျပည့္ရင္ ေသရမယ္ဆိုတာသာ အစက ႀကိဳမသိခဲ့ရင္၊ ႀကိဳသိေပမယ့္လည္း မေသခင္လုပ္ရမယ့္
အလုပ္ကို မွန္မွန္ကန္ကန္ မဆံုးျဖတ္တတ္ခဲ့ရင္၊ ဆံုးျဖတ္တတ္ေပမယ့္လည္း တကယ္လက္ေတြ႕
အလုပ္မလုပ္ျဖစ္ခဲ့ရင္ အခုလို ေလာကီ၊ ေလာကုတၱရာေကာင္းက်ိဳးေတြ ရလာမွာ မဟုတ္ပါဘူး။
လူတိုင္လူတိုင္း ကုန္သည္ႀကီးလို ေသျခင္းတရားကို ကိုယ္နဲ႔ အနီးဆံုးေနရာမွာ ထားၿပီး ရႈျမင္ ဆင္ျခင္
ႏုိင္ခဲ့မယ္ဆိုရင္ အံ့ၾသဖြယ္ေကာင္းေလာက္ေအာင္ ေလာကီ၊ ေလာကုတၱရာ ေကာင္းက်ိဳးေတြရလာမွာ
ေသခ်ာပါတယ္။
ေသျခင္းတရားကို ႀကိဳေတြးျခင္း၊ ႀကိဳသိျခင္းဟာ ေလာကီ၊ ေလာကုတၱရာ အဖိုးတန္ရတနာသိုက္ေတြကို
အျမန္ဆံုး တူးေဖာ္ေပးမယ့္ အေကာင္းဆံုးလက္နက္ပါပဲ။
အရွင္ဆႏၵာဓိက (ေသမယ္ဆိုတာ အစကႀကိဳသိခဲ့ရင္)
No comments:
Post a Comment